Thursday, May 13, 2010

Menjejaki Menara Gading


2 Mei 2010 :
Berlangsungnya program progresif yang seterusnya iaitu Menjejaki Menara Gading yang bertempat di UM. Adik-adik progresif dibawa kali kedua ke tempat yang best ni..hehe.. setelah program motivasi dengan akh raziq suatu ketika dahulu (lupa dah bile ;p. Program ini ala2 explorace. Ada 5 checkpoint semuanya yang melibatkan kawasan sekitar tasik varsiti, kompleks perdana siswa (KPS) dan DTC. Gembira melihat adik-adik yang disayangi cergas dan bertenaga. Kreatif plak tu. Bagus!! ;)
Eri conduct this explorace wif their frenz as faci..thanx lots dik ^^.) Explore diakhiri oleh soalan2 maut cik eri..hehe.. pening gak adik2 tu dibuatnya..sangat comel tgk diorang menyelesaikan lakaran tersebut..huhu~ Eri de gak cam mengantuk..kesian..baru abis shift oncall, smpai bilik, solat subuh terus datang explorace ni..mana x pening dik! ;) akak kagum denganmu.

Program diteruskan dengan sedikit perkongsian oleh akh razali. Beliau datang bersama zaujahnya dan 3 orang anak tercinta. Mentee-mentee didedahkan dengan tips kecemerlangan dan kreavity mereka dicungkil oleh akh.

oh lupa, sebelum perkongsian sedikit suprise diberikan kepada bithdaygurl&boy bg bulan 1-4..bestttt...kek delicious gitu ;D

usai kul 12 lebih...mkn2 dan menuju ke bas..(ana menuju ke my bf, lagenda..hehe)

0 comments:

Post a Comment

 

~h@lw@^uZuNun~

My Blog List

.:: our strength ::.

Term of Use

♥♥ iHfazhi||ahi_YahfaZkh♥♥ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino