Tuesday, July 13, 2010

~always be there~


13 July 2010
Pagi selasa yang menyamankan. Di kamar keseorangan tidak beerti i'm alone, but there are our best "Love" that accompany us. Always be there, and always wif us everytime. So damn tranquila *calm hugs*.



Setiap permasalah bisa dikendalikan dengan baik dengan bantuanNya. Usah gusar dengan mehnah dunia, semuanya mematangkan dan menjadikan kita lebih bijak menguruskan pelbagai liku dalam hidup ini. Dont be afraid my dear.

Perbincangan dengan my best supervisor memberi impak positif yang amat sangat. Nti je takut. Everthing ok. Dr. bagi greenlight and give me some guidelines & motivations. Thank you very3 much Dr! ;)

"when u lose ur way, Allah u should turn, ALLAHUAKBAR!"

Wahai diriku~ sabar lah dengan ujian. Jangan mudah goyah. Syaitan laknatullah tak pernah mudah putus asa untuk melalaikan dirimu. Usah tewas. Innallaha ma'ana. Semakin tinggi iman seseorang, semakin hebat cucukan syaitan laknatullah. Bukan syaitan yang kecik-kecik. Yang jeneral2 tu. But ni baru ujian kecik yang, how ur iman?? rendah amat2. ALLAH (T_T) tariklah saya kembali, andai tersasar dari jalanMu.

Nisa, sms me, thank you sis. InsyaAllah ada kelapangan akak luangkan masa dengan taklifan itu. Pelbagai perkara berlegar di ruang fikiran insan yang lemah ini. I'll try my best. I need lots lotz million trillion support from u all guys!

Latest, seminar and outbound to oversea. Maybe outbound i cant join. Berkorban demi sebuah kebahagiaan. InshaAllah~

Belajarlah untuk berkorban demi sebuah kebahagiaan. Kebahagian bergantung kepada kita. Sanggupkah kita membiarkan hati kita tidak bahagia? Kebahagian berada di mana-mana. Allah dah kurniakan, bijakkanlah diri untuk memilih, menghargai, bersyukur, mengapai, memperoleh kebahagiaan itu. Kebahagiaan tidak datang bergolek, melainkan usaha dan tawakal padaNya. Kebahagiaan yang disulami dengan keredhaan Allah bisa mendamaikan jiwa. Keredhaan Allah, hanya Dia yang tahu. Kita tidak layak untuk mengadilinya. Cuma kita mampu berusaha dan berpeganglah pada prinsip. Usah goyah dengan kata-kata manusia.

0 comments:

Post a Comment

 

~h@lw@^uZuNun~

My Blog List

.:: our strength ::.

Term of Use

♥♥ iHfazhi||ahi_YahfaZkh♥♥ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino