Saturday, June 13, 2009

pEnYanTunAn adik2 PASUM (Pusat Asasi Sains UM)


*Ahad, 31 Mei 2009*

Assalamualaikum ~

Moga antum sentiasa dalam jagaan Allah..insyaAllahAlhamdulillah petang tadi telah diadakan perjumpaan pertama kali dengan adik-adik PASUM sesi 2009/2010 setelah seminggu mereka menjalani orientasi yang berakhir jumaat baru-baru ni.

Halaqah diadakan di surau Saidatina Khadijah (KK12) yang bermula pada pukul 4 petang dengan sesi ta'aruf. Kemudian kami solat asar berjemaah dan disusuli dengan pengisian yang dikendalikan oleh ukht Samihah dan perkongsian adik2.

Seramai 10 orang yang hadir iaitu nama2 yang di"follow up" dan ada yang mengajak roomate. 2@3 orang tidak dapat menghadirkan diri ketika kejadian kerana balik kampung/dalam perjalanan balik ke kampus. Alhamdulillah dah jumpa personally setelah sampai di kolej tadi.

Perjumpaan berakhir sebaik sahaja azan maghrib berkumandang setelah makan2+sembang2 ukhwah di cafe 12th. Kak Tik juga tidak melepaskan peluang beramah mesra dengan adik2 PASUM setelah bergegas dari halaqah di UIA PJ. Jazakillah(" ,).

Sekian sahaja laporan penyantunan adik2 PASUM dari Kolej Kediaman Raja Dr Nazrin Shah(KK12), UM.

JZKK~

0 comments:

Post a Comment

 

~h@lw@^uZuNun~

My Blog List

.:: our strength ::.

Term of Use

♥♥ iHfazhi||ahi_YahfaZkh♥♥ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino