Saturday, October 17, 2009

Literature review


alhamdulillah, abstrak n complete research proposal dah dihantar ke IPS selepas pelbagai dugaan..
semalam (16/10/09) berlangsungnya jamuan raya di Dataran Sains, Fak Sains.... ISB punye kot.. kami seperti biasa meloloskan diri dalam lautan manusia untuk mencari secicip rezeki untuk perut masing2 yang berkeroncong merdu menandakan laparnya kami ;) Kebetulan hari tu adalah hari sy menyambut raya bagi pose 6...syukur sangat..memang bermakna! ALLAH syg sgt2 kt sy..thnx God ^^,) ~ di ambang berakhirnya syawal ..

Petang tu, kuredah diri ini ke satu tempat yang tidak pernah dijejaki oleh kaki ini setelah 4thn lebih di bumi UM.. perpustakaan peringatan Za'ba. Sesat jugak dibuatnya..tapi ok la.. boleh knal fak ekonomi&perniagaan (rasenya btol dah kot) sebab tersesat masuk tempat lain.. cantek tmpat tu!
Actually tujuannya utk cari tesis2 yg berkaitan ngn hidup ana. Ana kena cari literature review..
Sasaran ana tu ada di Libry Pengajian Islam yg telah dipindahkan ke Libry Za'ba disebabkan kes tanah runtuh beberapa bulan yang lalu(tak ingat bulan brape). Alhamdulillah, Allah pemudah segala urusan hambaNya, 3 tesis yg tepat dan 3 tsis yang berkaitan bjaya dijumpai di saat fikiran dibelenggu kebimbangan adakah mampu ku cari tesis di sebalik banyaakkknya jujukan2 tesis yang tersusun rapi. Allah menganugerahkan kemampuan itu...Jzkk (",)

MAklumat2 yg dicari berjaya dijejaki dan ana memulakan proses menyalin setakat yang mampu pada hari tersebut.. InsyaAllah ana akan ke sana lagi untuk membedah tesis sepuas hati..

SMS from Dr DSHA : "Zulfa, on Mnday ur rehearsal will b @9a.m After tht I need to discuss wth Bibi, Miza & Soke Chee abt their CD 27-30Oct & 10K words report 2b sent in by Fri! Officially, I'm on leave, so lps klas Neuro saya trus kluar"

Saya present isnin... perkemaskan lagi slides k! Chaiyok2! Do ur best!!! ;D

0 comments:

Post a Comment

 

~h@lw@^uZuNun~

My Blog List

.:: our strength ::.

Term of Use

♥♥ iHfazhi||ahi_YahfaZkh♥♥ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino