Sunday, October 25, 2009

Seminar Ijazah Tinggi IPS


Alhamdulillah tanggal 23/10/09, leganya hati ini setelah tamatnya sesi pembentangan proposalku di hadapan examiner2 yang mantop. Timbalan dekan, Prof Norma Yusoff dan 2 org supervisorku, Prof. Madya Dr. Durriyyah Sharifah Hasan Adli dan Prof. Dato' Paduka Dr. Mohd Yakub @ Zulkifli bin Moh Yusoff. Seminar berlangsung 2 hari di IPS, dekat aje, depan 12th ...heeee:) Tapi tempat tu mengerunkan..errr.. Semasa pembentangan, aiyak, tibe2 nervous semacam.. Abis jawapan original tak terkeluar, p kluar jawapan yang direka di atas pentas tersebut..Sabar aje la... Bak kata Dr DSHA, calon tau tapi disebabkan blur n nerves kat dpn, x terjawab soalan dari Prof zul. Em, banyak lagi pengalaman lain.. Overalll...best!!!! (^^,)

Soalan2 dan idea2 yang bernas diberikan oleh examiner2 yang dihormati.. InsyaAllah, doakan pelajar kalian ini diberikan kekuatan dariNya untuk melakukan yang terbaik dan menyumbang walaupun sedikit demi Islam tercinta dan bukannya untuk menyiapkan pengajian semata-mata. Bukan pangkat atau Mphil. yang dikejar tapi ilmu dan pengalaman sepanjang kajian didamba. Sekian, itu sahaja buat kali ini..hehe ;)

Terima kasih kepada kawan2 ofis dan shbt2 di luar sana yang memberi support

Semestinya tidak dilupakan ma&ba' dan family tcinta..

hehe~ buat penghargaan plak dah..

0 comments:

Post a Comment

 

~h@lw@^uZuNun~

My Blog List

.:: our strength ::.

Term of Use

♥♥ iHfazhi||ahi_YahfaZkh♥♥ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino