Monday, March 15, 2010

15 Mac 2010


alhamdulillah atas kurniaan nikmat Islam dan Iman yang dikurniakan..Smoga kita semua sentiasa diperhati oleh Nya.. Ya!!..betul tu.. kekasih hati kita..Allah S.W.T. =)
sama-sama menuju di medan yang penuh onak duri ini..
ku pohon seribu kemaafan kepada mana-mana pihak yang telah, sedang dan akan ada salah silap ana, tak kira secara terang atau tersembunyi.. diri ini memang banyak khilaf..ana sedar itu..kurangnya iman ana..maaf sangat2..

kehadiran blog ini kot salah ditafsir, bimbang juga mengundang anasir-anasir yang tidak diingini..sebagai rujukan masa depan.. suka duka kehidupan...turun naiknya iman dan ilmu.. menyedarkan diri ini akan tanggungjawab yang diamanahkan..

Ok, syukur padaMu ya ALLah ~ sahabat ana, bukhari03, najiah abd rahman selamat diijabkabulkan pada sabtu baru-baru ini (13032010) dengan pilihanMu ya Allah. First bukharian03. Semoga diberkahi Allah selalu. Kemudian, kami ber-enam ('aishah, milah, jlaa, irah, wani & me) memanjangkan kenduri ke walimah sabrina di losong.. mabruk aidhon ya ukhtiey...sentiasa bahagia dunia dan akhirat..ameenn ;)

Pulang, memakaikan inai kepada ma...tumpang semua kaki&tangan sy juge

0 comments:

Post a Comment

 

~h@lw@^uZuNun~

My Blog List

.:: our strength ::.

Term of Use

♥♥ iHfazhi||ahi_YahfaZkh♥♥ Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino